Recenze (248)
Přísně tajné! (1984)
Pet milionu hvezdicek z peti.
Aladin (2019)
4. hvezda protoze Ritchie.
Terapie (2011) (seriál)
Driv byly holky... jo. A ted jsou spis... no. :DD
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Vetsi a lepsi dojak jsem si jako vykojena matka nemohla prat.
Globální kolaps (2017) (TV film)
1 * za efekty.
Příčesky (2007)
10. festival japonskeho filmu. Skvela uchylarna na patecni vecer.
Nezdolná Kimmy Schmidt (2015) (seriál)
Run, Lillian! / S01 4*, S02 4*
La La Land (2016)
Hezká varieta na kdyby chyby aneb neverending story :) Za mě dokonalost. Herci, hudba, kamera, dialogy, scéna. Garderóba!!! Mohlo to mít o malilililičko rychlejší spád, ale all in all, me likey.
Toni Erdmann (2016)
Skoro 3 hodiny utekly jako voda, ani nevím, kdy naposledy jsem takhle s chutí koukala na TAK dlouhej film. Na tak dlouhej NĚMECKEJ film. Toni/Winfried (víc cool jméno jsem taky dlouho neslyšela) jsem já, až se v příštím životě narodím jako chlap. Jako velkej ošklivej německej chlap. Jednotlivý scény z diváka vykřešou přesně to, co je jejich životním posláním, podprahový zprávy účinkujou, herci hrajou, jako celek film funguje skvěle, ale stejně mi tam něco na tu pátou * chybí. Asi draci.
Road Trip (2000)
Vtipný. Ale děsně blbý. Tom Green - wtf?