Recenze (338)
Xtremo (2021)
Nemôžem si pomôcť, hlavný hrdina mi výzorom veľmi pripomína Jona Cryera a to potom uberalo aj na vážnosti. Inak znova x-tá variácia na (takmer) osamelého hrdinu, ktorý sa mstí za vyvraždenie rodiny. Koľko krát som už toto videl a určite aj v zábavnejšej verzii.
Vincenzo - Episode 2 (2021) (epizoda)
A ako sa mi páčila prvá časť a hlavne pokým bol v Taliansku, tak sa mi už znepáčila časť druhá. Celé to je zmätené, tvorcovia ako keby nevedeli či chcú natočiť thriller alebo komédiu. Príliš roztrúsené, afektované, skončil som po druhej časti.
Hajzlíci (2021)
Potenciál by tam bol, ale nevydržal som to dopozerať, v dvoch tretinách som to vzdal. Ústredná dvojica mi bola veľmi nesympatická. Spoiler: prečo preboha by sa počas havárie rozletela akurát taška s peniazmi, keď sa inak autu nič nestalo, okná nerozbité...
Hlubina - Epizoda 1 (2019) (epizoda)
toto nie, končím po prvom dieli, to je rozprávka pre násťročných. Veď tí mladí herci, to ani hrať nevie.
Tajemství hrobky v Sakkáře (2020)
Jeden z najslabších dokumentov o archeológii aké som v živote videl. No jasne sa potvrdzuje, že z hovna bič neupletiete.
Sisyfos: Mýtus - Epizoda 2 (2021) (epizoda)
Ak to takto pôjde ďalej, tak toto nedopozeráááám. Vrcholne až takmer komicky mi pripadá v akom nasadení, čo sa týka počtu, chodia na zásah prepadové komandá, to je plytvanie zdrojmi. A keď dôjde k akcii, tak štyria bojujú a ostatní sa rozpŕchnu, WTF?
Sisyfos: Mýtus - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Po prvom dieli mám veľmi rozpačité dojmy. Niektoré momenty zaujímavé, možno aj napínavé, inak ale strašne rozťahané, nesúrodé, zle sa mi udržuje pozornosť, aby som náhodou neprehliadol dôležitý moment, viackrát som sa počas filmu pristihol ako pozerám na čas v zmysle, že "ešte dlho?!"
Vlastníci (2019)
Toto je ale kruto reálne aj na Slovensku.
Kurýr: Zásilka smrti (2019)
Celé to bolo predvídateľné, ženská verzia Smrtonosnej pasce a jednoducho neverím že by také tintítko zvládlo takým spôsobom toľkých chlapov. Jeden z najhlúpejších záverov filmov aký som videl.
Cat Run 2 (2014)
Ty vole, respektíve vôl, čo už toto bolo za scenár. Na úrovni študentského filmu, keby to bolo označené ako paródia na akčné thrillery tak dám možno ešte jednu hviezdu. Inak čistý odpad a jedna hviezda aspoň za tú jednu akože herečku, (ktorá sa snažila hovoriť česky, hoci vraj ruská špiónka), ale aspoň sa dalo na ňu pozerať. P.S. Dodatočne som si pozrel pôvod tej herečky a už chápem to použitie češtiny ako náhradu za ruštinu.