Oblíbené filmy (10)
Americká krása (1999)
Nelítostný souboj (1995)
Osvícení (1980)
Takoví normální zabijáci (1994)
Gran Torino (2008)
Clinta Eastwooda jsem dříve neměl vůbec rád. Nechápu co se stalo, ale po Million Dollar Baby a Gran Torino je to pro mě skoro bůh. Kdyby se mi poštěstilo bejt těsně před osmdesátkou na tom jako on tzn. plnej síly, nápadů a hlavně plnej života, tak umřu naprosto spokojenej :-) Minimálně 90% !
Předčítač (2008)
Zjizvená tvář (1983)
Město bohů (2002)
Control (2007)
Na Joy Division jsem vyrůstal a Corbijn dost značně vytvořil image Depeche Mode, takže u mě je hodnocení naprosto jasný. Navíc film je úžasně depresivní, melancholický a přesvědčivý - přesně jako Joy Division v jejich dobách největší slávy. I když sláva Iana Curtise netrvala dlouho...90%
Hanebný pancharti (2009)
a je to tady zase ! Tarantino opět v nejlepší formě. Nechápu jak někdo, kdo má za sebou filmy jako Gauneři, Pulp Fiction, Jackie Brown, Kill Bill a Sin City může dát dohromady zase neskutečnou pecku jako jsou "Basterds". Obdivuju Tarantinovu nadpozemskou vlastnost a to je neznámým a nebo slabým hercům ukázat jak na to a pak z toho vypadne takovej hereckej koncert jako třeba v případě Christopha Waltze. Samozřejmě osvědčenej Brad Pitt taky nezklamal. A ten jeho italskej přízvuk, to je prostě dokonalý. No nic, dvě a půl hodiny skvělýho příběhu a výbornejch fórků, který vám prostě zůstanou v paměti navždy, bomba - 92%