Recenze (228)
Fate/Grand Order: First Order (2016) (TV film)
CuChulainn je prostě borec.
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Šla jsem do toho vyloženě z nudy. Anime už skoro moc nesleduju, ale byla jsem nastydlá a Netflix mi ho nabídnul, takže co. No všech 23 dílů jsem zhltla jedním dechem. Animace sice není nijak exkluzivní, ale souboje byly parádní. Jeden z nejlepších byl rozhodně mezi Saber a Berserkerem. Škoda jen, že Lancer (CúChulainn) byl trestuhodně nevyužit, jednoznačně nejlepší servant. Jediné, co bych vytknula je změna protagonisty v průběhu seriálu z Rin na Shiroua, který podle mě není až tak zajímavý. Souhlasím s Archerem, že jeho motivace byla dost o ničem.
Dračí princ (2018) (seriál)
Více Sorena a Claudie do příští série, prosím.
Le Manoir (2017)
Stupidní a nechutný.
Ant-Man a Wasp (2018)
Je to hlavně komedie, alespoň já se smála prakticky od začátku do konce, A Paul Rudd je opravdu neuvěřitelně sympatický. Wasp je skvělá a její akční scény stojí opravdu za to.
Zapeklitý případ (2017) (seriál)
Překvapivě vtipná "temná" severská detektivka.
Avengers: Infinity War (2018)
Jednoduše wow. Je to temné, je to vtipné, je to epické, je to tragické, je to vše, co jsem čekala a mnohem, mnohem víc. Thanos je neuvěřitelný záporák.
Smrtelná kořist (1987)
Konec mě překvapil.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Připomělo mi to první Mumii. Pohodový a zábavný film.
Velké kozy na Havaji (1987)
FOD 2018: Kozy velké, jako zázrak sám.