Recenze (23)
Mezi supy (1964)
Nedávam odpad len preto, že na Mayovi som vyrastal ( mám na mysli knihy ). Dej a postavy tohto "filmu" je v podstate nejak matne a okrajovo pospájaný z 3 majoviek a to Syn Lovca Medveďov a Duch Llana Estacada a Old Shurehanda, vznikol l totálny guľáš, dej tvoria absolútne nelogicky pospájané scény, ku všetkému otrasne natočené, trapas strieda trapas, až som nestíhal krútiť hlavou čo za p..inu z toho vyrobili. Totálny prepadák.
Biblické příběhy: Ježíš (1999) (TV film)
Otrasný nezmysel natočený na zakázku Ríma. Hnus velebnosti.
Sophiina volba (1982)
Chvíľami som sa dost nudil :-)
Nemocnice na kraji města (1977) (seriál)
Fantazia !
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
Ten film je proste slabý, slabý a keby bol ešte o polovičku silnejší stále je slabý !
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Vo svojom zanry absolutny top s top hlavnymi predstavitelmi, super oddychovka. Pre vsetkych pseudointelektualov : Nemylit si s Preletom nad kukucim hniezdom, v tomto filme ide o nieco ine. Je to prdel.
Divoký Bill (1995)
nehorázna sračka
Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem (2007)
Az na poslednych 10 minut slabota jak cajicek . Nudaaaaaaaa
Goyovy přízraky (2006)
Prvy Formanov film ktory som nevladal dopozerat . Je to slabota. Asi dochadza dych.. Milošovi :-)
To vánoční šturmování aneb Pokoj lidem dobré vůle (2004) (TV film)
Strasna volovina .