Recenze (261)
Duna (2021)
Wow!
Není čas zemřít (2021)
4 hvězdy, ale s velkýma výhradama. Takže podmínečně! :-) Hlavně ten závěr byl z geopolitického hlediska dost odfláknutý a Bond až příliš neprůstřelný. Emoce sice hezký, ale logika dostala dost na prdel. Skoro jak ve Skyfall...
Wonder Woman 1984 (2020)
Až do závěru jsem ještě jakž takž držel hodnocení 2 hvězdy. Když ale z bezprostředního sousedství Rudého náměstí v Moskvě začaly létat rakety s jadernýma hlavicema, tak to šlo už definitivně do kytek. Akční film by měl režírovat někdo s akční duší. A scénáře psát někdo, kdo má aspoň trochu logické myšlení. Pak by pilot z první světové nedokázal létat s moderní (nebo dejme tomu osmdesátkovou stíhačkou), která by také nedokázala doletět z Washingtonu D.C. až do Egypta. A na základě upoutávky jsem se těšil na soundtrack, což jsem samozřejmě neměl dělat. Nakonec z toho zbyl snad jen hrozně hloupý ženský film... :-(((
Váleční ptáci (2008) (TV film)
Jé - to bylo tak blbý, až to bylo skoro roztomilý. Ale jenom skoro. Kromě debilniho příběhu (o scénáři se snad nedá ani mluvit) to mělo hrozný i všechno ostatní. Možná jsem i kousek prostředku prospal, ale nedá se to poznat. Největší pecka mi ovšem přišel závěr. 🤭
Démon zatracení (2019)
Solidní, ale to je asi tak všechno. Za vyhozené peníze to ale rozhodně nepovažuju.
Proxima (2019)
Takovej spíš dokument a to se mi na tom právě líbí. Realistické a střízlivé (až na ten závěr) a hlavně uchopitelné a pochopitelné (hlavně ten závěr). Opět jeden z "ženských" filmů, který mě zaujal. Nejsem si jist, která herečka byla lepší - obě byly svým způsobem kouzelné. :-)))
Neviditelný (2020)
Extrémně nesympatická hlavní hrdinka a šílené oslí můstky, které nás měly dovést k finále, které ale snad nemohlo překvapit nikoho. To jsou mé hlavní a možná i jediné dojmy. Jedinci ve filmu by museli být všeci hluší a blbí, aby se někdo neviditelný mohl kolem nich takhle procházet a fungovat, mnohdy i na extrémně malém prostoru. Myslím že si rejža vymyslel svou zápletku velmi přitaženou za vlasy. *** Přečetl jsem si to po sobě a musel jsem následně snížit ze 3* na 2. :-(
Afričan (1983)
Nemůžu si pomoct, ale to nádherné prostředí, skvělí herci a příběh - to je něco nepopsatelného, romantické a srandovní jak sfiňa. Už ten poprask na letišti v savaně, který způsobí hned zezačátku Philippe Noiret, je scéna u které umírám pokaždé smíchy. Tenhle film byla láska na první pohled (a to jsem tenkrát ještě ani pořádně nevěděl, co je to láska! :-)))) ).
Na nože (2019)
Roztomilá taškařice a nenudící zábava. Jako proč ne!?! :-)))
Last Christmas (2019)
Pointa je překvapivě velmi čitelná (a ani nemusíte u toho týrat mozkové buňky, ono to tak nějak naskočí samo). Ale zase je to film, který se tímhle nepokazí. Je to prostě takové milé a nečekal jsem rozhodně tak úžasnou Emmu Thompson - začínám si o ní myslet, že není Britka! :-)