Recenze (56)
Saw 5 (2008)
No podľa mňa saw 5 bol naj :) ale saw 1,2 bolo cool :) saw 5 sa mohol aj lepšie natočiť aj viac tých krvavých scén tam mohlo byt to bola podľa mňa jediná chyba 5 ale inak bolo to lepšie než 4 :) treba uznať Teším sa na 6 :) bude zábava :)
Rallye smrti (2008)
Tak je to dobre ale ten zaciatok nemusim :D:D:D :) ale ostatok je fajn :D
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
dobre :) škoda že to už neni
Kruh (2002)
Ako mňa to nijak nebavilo a nemalo to niaku logiku to je nuda
Maska (1994)
dobreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :))))
Kostka (1997)
je to celkom dobree :)