Recenze (56)
Halloweenská noc (2007)
Tento film, je úplná šupa ten koniec ma poriadne prekvapil fuuu hororová komédia, presne ako som si myslel. I keď s komédie tam toho bolo málo, pointa deja bola celkom slušná :)
Vetřelec: Únos (2005)
WTF !!!! Skade maju peniaze na take hovadiny
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
Somarina až za hrob. Ta grafika kam se hrabe "Mega pyraňa", čiže škoda slov. Keby som to vedel skôr, tak s tým ani nestrácam čas...
G. I. Joe (2009)
Niečo mi hovorí že sa dočkám aj 2 ten koniec mi prišiel ako s fantastická 4
Jak vycvičit draka (2010)
Next :) caka sa uz iba na lepsie :P tato 3D nahanacka prekonava vsetko co zatial prislo na trh :)
Odstřelovač (2009)
Na to ze je to bohvie skade je to celkom slusne teda :D aspon mne sa to pacilo ale do 5 to nestacilo :P :D v 2009 najlepsi film o Odstřelovači
Na vlnách hrůzy (2008)
Na vlnach hruzy --- Open Door, The ????? kdo to pisal ? akoze je to nejak na h.... keby som vedel nestracam cas stahovanim 30min ani pozeranim 94minut
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Ani komentáre si to nezaslúži vidno že to ma pokračovanie čo k tomu dodať
Talentmania (2010) (pořad)
Akože už by sa ludia mohli uvedomiť a vymyslieť aj niečo originálne .... všetko je to na jedno kopyto..kópia.
Megapiraňa (2010) (TV film)
S týmto filmom sa velmo nesra... režisér Eric Forsberg mohol si dať aspoň záležať na grafike ale treba uznať že sa na tom dá zabávať keď si predstavím hotel a v ňom zapichnutú piranu tak je to haluz a ešte to malo dobru pointu a ešte dúfam že nestretnem piranu ktorá mi zozere barak 3/4 :P