Recenze (19)
Let's Dance 2 (2008)
Ja to vidím takhle, v danném žánru za čtyři , jinak za tři. PS: Skvělá hudba.
Líbáš jako Bůh (2009)
Nazval bych to jako "NÁVRAT MARIE POLEDŇÁKOVÉ " , po hrozných Jak se krotí krokodýli. Už dlouho jsem se v kině takhle nezasmál a nevím proč tady většina lidí české filmy odsuzuje. Netvrdím, že jsou tak dobré jak Hollywoodské, ale když mají kvalitu tak je ocením. A hláška : Na to ti sere bílej tesák. Není co dodat.
Stmívání (2008)
Doporučuji se dívat jen na posledních cca dvacet minut, jinak pěkná nuda.
Vévodkyně (2008)
Dávám pět za skvělou Keiru (v životní roli), jinak by to bylo za ctyři.
Wrestler (2008)
Mickey Rourke se sice snaží hrát,ale...příbeh dobrý ale na můj vkus docela nechutné a to snesu hodně.
Odpor (2008)
Velice silný příběh(ostatně jako vždy když se to tyká války) a skvělý Craig, nemám co bych dodal.
Gran Torino (2008)
Clint Eastwod v roli protivného starce co nesnáší "rákosníky" , neuvěřitelně silný příběh. A dokonalá hudba. Není co dodat.
S čerty nejsou žerty (1984)
Mrknu a vidím...si drzí čert ! ! !
Rain Man (1988)
Dustin Hoffman nej ...