Oblíbené filmy (6)
Čelisti (1975)
Jeden z prvních co jsem od něj viděl. Často se na něj dívam, pořád mě baví.
Tenkrát na Západě (1968)
Blade Runner (1982)
Vetřelec (1979)
Barbar Conan (1982)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Patří mezi moje nejoblíbenější. perfektní dobrodružství, temná atmosfára ke konci, nacisti, Harrison Ford, Karen Allen, Steven Spielberg a Archa úmluvy. Podle mě jednoznačně oscarovej film.