Recenze (21)
Liga mužské moudrosti - Dožínky (2021) (epizoda)
Skvělé herecké výkony, dobrá hudba, uroven scénáře nekde mezi Skoro na mizine a Osadou.
Poldové a nemluvně - Dort (2020) (epizoda)
Tak tenhle díl se fakt povedl! Žádná slepá místa a dej ubíhá jako po másle. Vzestupná tendence, jen tak dal :-)
Poldové a nemluvně - Miláček (2020) (epizoda)
Tenhle díl zatím pro me nejlepší! Propracovaný dej a dobré vtipy!
Poldové a nemluvně - Chrastítko (2020) (epizoda)
Zatím to balancuje na hraně propracovanosti... uvidíme dále.
Poldové a nemluvně - Malorážka (2020) (epizoda)
Ze by veřejnoprávní comback Comebacku? Uvidíme :-)
Vražedná přání (2017)
Asi ve 3/4 filmu byste nejradši hlavní představitelku, potažmo scenaristu, který ji stvořil, zabili pro jejich blbost a slabomyslnost. Poslední čtvrtina to ale vlastně tak trochu napraví. Proto 3,5* + jsem zvědavý na dvojku.
Bez vědomí (2019) (seriál)
Po seriálech Svět pod hlavou a Rédl se opět dostáváme v seriálu Bez vědomi do doby temna, které je všude kolem (oprýskané budovy a auta, rozbité cesty a chodníky), ale i uvnitř, v lidských duších. A prave psychologie postav je pro dej seriálu tím středobodem, kolem kterého se to všechno točí. A režisér ji dokázal vykreslit velice sugestivně. To je myslím hlavním plusem seriálu. Vtáhne vás do sebe, i když možná trochu moc pozvolně. Druhým plusem seriálu je paradoxně jeho aktuálnost. I když se odehrává zejména v roce 1977 a 1989, má celkem čitelný přesah do dneška. Žijeme v době dezinformací, v době, kdy si nemůžeme být jisti ani tím, ze vidíme, koho si myslíme, ze vidíme. A tato nejistota a pochyby se daji v seriálu o “revolučním” roce 89, nadto, když jde o špióny v roce 89, skoro krájet. Slovo revoluční jsem nedal do uvozovek náhodou. Třetí plus seriálu je totiž to, ze líčí revoluci roku 1989 dosti bez patosu a nějakého dojímání. Dojati budete úplně něčím jiným. Tak do toho!
Události Luďka Staňka (2018) (pořad)
Chcete vidět pravý opak kýblu nudy a trapnosti Zpráv Jaromíra Soukupa? Luděk Staněk ho stvořil! Paráda!
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Jako psychologicky horor to funguje skvěle, takže 3/4 filmu na 5 hvězd. Bohužel zbyla 1/4 je fakt úplně mimo. To k sobě zkratka nejde. Proto dávám 3*
Rapl - Útulek doktora Knechta (2019) (epizoda)
Tak tenhle díl bohuzel scenárista fakt nezvládl...