Recenze (136)
Sejmi eso (2006)
Povedený film. Dobrý mix akce, humoru, "puzzle" děje, který se pomalu skládá do úplného obrazu... Všem šílencům do střeštěných akčích komedií jen doporučuji!
Vikingové (1999)
Ve většině filmu je tma a nepřehledno, ale něco na tom je. I přes veškeré nedostatky je to celkem dobrý film. Michael Criton má dobré nápady a pár povedených filmů. Tento je sice z těch horších, ale ještě to není to nejhorší co vyplodil. Pro diváky historických "fantasy" eposů to bude docela dobrá podívaná. Pro ostatní asi odpad...
Zkažená úča (2011)
Jsem mladý učitel, takže tento film jsem si užíval. :-) Taková učitelka by byla potřeba u nás. Navíc, i u nás máme tak příšerné "vlezdoprdelky" jako v tomto filmu a proto mi splnil mé sny. :-D Ovšem chápu, že ne všichni si tam najdou své perly.
Barbar Conan (2011)
Scénář napsal náctiletý kluk onanující nad komixy Conana. Režii asi vzal Zdeněk Troška a natočil něco mezi Kameňákem a Z pekla štěstí. Sakra, jak jsem na takovou blbost dokázal koukat až do konce? To jsem si myslel, že Conan ničitel byl hnus. Proti téhle slátanině to byl A-čkovej film. :-(
Drive (2011)
Na 100% návrat k žánru "Noir"! Pomalý a klidný rozjezd, který ale nenudí - má super atmosféru. Pak přituhuje. Zápletka se více zaplétá, atmosféra houstne a dokonce i cákance krve tam přesně patří... Z mého pohledu tam nic nechybí ani nepřebývá. Je to perfektně vyvážené. Milovníci filmu chrochtejte blahem!!!
500 dní se Summer (2009)
Díky náhodě (nebo to byl osud?) jsem přepnul na HBO a viděl kousíček tohoto filmu. Jen tento kousíček mě tak zaujal, že jsem se ho jal vyhledat a posléze zakoupit. Je nápaditý, lehký, vtipný, romantický, skvělá kamera, hudba, scénář... Co více si můžeme přát? V holywoodské záplavě romantických slátanin je toto ostrov, na který se musíte zajet podívat a strávit tam prázdniny. Šťastnou cestu... :-)
Kat (2004)
Kam se tento blábol hrabe na film THE PUNISHER (Mstitel) s Lundgrenem. Minulý film je ryzí Béčko, ale tohle je fakt hnus. :-( Ani záporák Johna Travolty to nijak netahne... Mimochodem, s komixem to nemá nic společného!
Nabít a zabít (2006)
Český název filmu je fakt nesmysl! Nebýt známé, která mi ten film doporučila, tak by mi opravdu utekl. A přeci je to tak dobrý film. Jak to, že nešl v kinech???
Kill Bill (2003)
Já mám Tarantina rád. Ví, co se nám úchylným dívákům líbí a dokáže to slepit dohromady úplně perfektně. Všechny jeho filmy vypadají jako sestříhané z videopůjčovny (však si také říká šílený režisér z videopůjčovny :-), ale nějak to sedí a je to skvělý. Zatím jsem od něj neviděl špatný film. Ale není to pro všechny, to přiznávám...
Chicago (2002)
Muzikály nemusím. Po shlédnutí Moulin Rouge jsem se o ně začínal zajímat víc a tohle je také skvost. Perfektně natočené a Brodway z toho jen čiší. Musím jen doporučit!