Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Animovaný
  • Dokumentární
  • Horor

Recenze (93)

plakát

Kusy aneb Tisícero výkřiků noci (1982) 

Viděno v rámci Festivalu Otrlého Diváka, což byla vážně pecka. Koukat se na to sama doma, dám samozřejmě mnohem nižší hodnocení, protože ten film je úlet.

plakát

Physical: Sto statečných (2023) (pořad) 

Příšerná nuda, nemá to spád, celý díl sledujeme, jak se parta Asiatů honí za míčem. Achjo.

plakát

V zajetí (2020) 

Komentář obsahuje spoilery. Jako horor neobstojí, na thriller je to příliš nerealistické. Během 90min se dovídáme jen strašně málo informací o jakémkoliv charakteru. Hledají rodiče stále Chloe nebo se na to vykašlali? Proč ji falešná matka jen tak odnesla? Jen proto, že jí zemřelo dítě? Měla předtím manžela? To se jí podařilo izolovat tak dlouho holku od reality a  po*rat jí život léky? Jako really? Netvrdím, že takové bizáry se neději, ale tohle bylo těžko uvěřitelné. Horor Misery byl ve své době top - i knižně, ale tohle takový televizní nedělní film na Novu ve 14h.

plakát

Hranice života (2005) 

Tohle dílo mi zcela uniklo, dívám se na něj v roce 2022 a říkám si: Jo, todle patří někam to škatulky "po Requiem za sen a Trainspottingu, aha", vizuál dobový - skvělý, příběh wtf.

plakát

Shinboru (2009) 

Škoda, že to nebylo prostě tak ulítlé až to bude fajn. Bylo to prostě jen debilní. Všechny ty zvuky a jeho řev jsou maximálně annoying. A ta pointa? Tvl. Nevím, nejsem skeptická k japonským úleťárnám, ale todle byl už moc velký nesmysl.

plakát

Holka z livechatu (2018) 

Tak trailer byl o několik hvězd lepší než celá tahle teen blbost.

plakát

Kukačky (2021) (seriál) 

Svým způsobem je to celé takové milé a lidské... Chápu, že se nemělo jednat o žádný skutečný příběh byť se podobný stal i v Česku, jen to všechno místy působilo až neuvěřitelně a naivně. Všechny těžkosti života jsou na konci rozřešeny a pohádka má vlastně "dobrý konec". Možná seriál nemusel být až tak dlouhý, zbytečně dlouho se omílaly ty samé věci a sledovat v každém díle závěrečné zpomalené záběry s emocemi lidí a podkresovou hudbou byla už dost slaďárna. Mile překvapila přirozenost Denisy Barešové, za výkon malého Viktora Sekaniny taky tleskám, Adamczyk se celou dobu tváří jak ublížené štěně a osobně mě dost zklamala role Sabiny Remundové, hodně lidí to považuje za obrovský herecký výkon, já jsem jen váhala jestli teda vážně hraje "tak dobře", nebo snad vůbec neumí hrát? V koroně už člověk sleduje kde co, ale že by mě to až tak zasáhlo se říct nedá.

plakát

Superšéf 24 hodin do pekla a zpět (2020) (pořad) 

Ti Američani mi k tomuhle formátu tak nějak víc sedí, dokážou prostě přehnaně reagovat snad úplně na všechno... To u nás moc nefrčí, česká verze vypadá zatím tak nějak nepodařeně... Není zde prostor pro tolik vtipů, dramaturgie je naplánovaná snad do posledního detailu, ze střihu má člověk epileptický záchvat... Škoda, že se nezakoupila licence na Hell's kitchen alespoň, když MasterChefa už má NOVA.

plakát

Černobyl (2019) (seriál) 

Nejsem zrovna seriálová fanoušek, ale myslím si, že tento záměr se opravdu povedl. K široké veřejnosti se dostalo (v dnešní době tou nejpoutavější formou - narozdíl od knih nebo dokumentů) svědectví o poměrně zásadní události, která měla vcelku katastrofální následky... a to vše jen proto, že nějakým soudruhům nejspíš chyběl v kritických situacích mozek, a že elektrárna postrádala jakýkoliv nouzový plán, jelikož vše v SSSR je dokonalé a chyby zde neexistují. Ano, seriál je samozřejmě o to tísnivější a mrazivější právě proto, že se nejedná o žádný výblitek scénáristy, ale o poměrně věrné zachycení tédle noční můry, která se tehdy jednoho jarního rána stala. Pro Evropu je dle mého názoru černobylská havárie zásadní stejně jako holokaust nebo snad válka v Jugoslávii... nejedná se o technické selhání nějaké blbé elektrárny, ale o selhání hrstky debilních lidí, jejichž názory však můžou mít celkem devastující účinky, ... takže je fajn si to neustále připomínat. Třeba i seriálem Černobyl.