Recenze (112)
The Prom (2020)
Tu jednu hvezdicku davam asi za to poselstvi, ktere je velmi pozitivni, ale jinak je to des. Muzikaly mam rada, ale tohle je moc z vice uhlu pohledu.
Večírek (2021)
To se proste nedalo… ale treba moji rodice se super bavili, ale jejich vkus budu komentovat tim, ze maji nejvetsi radost, kdyz se muzou kouknout na nove dily Ulice.
Zataženo, občas trakaře (2009)
Dost preplacanej animak, kde se s tou hlavni moralni myslenkou nepracuje moc dobre a proste to nefunguje jako u jinych. Samozrejme obrovske porce jidla padajici z nebe maji u deti uspech.
Betlémské světlo (2022)
Finale Plzen - byla jsem pri odchodu z kina dost nastvana, byl to totalni sexisticky pelmel, v podstate bez pointy. Sem tam jsem se zasmala a porad jsem cekala na nejaky velky konec. Na tohle bych se uz nekoukla ani v TV a to mam Sveraky samozrejme rada.
Síla (2021)
Finale Plzen - nekolikrat jsem si v prubehu filmu rikala, ze to neni mozne, jak moc otevreny Kamil Fila je.
Buko (2022)
Finale Plzen - velmi mile a prijemne. Bavilo me to a zatim je to nejlepsi film, co jsem na Finale videla. Alice Nellis nezklamala.
René - Vězeň svobody (2021)
Finale Plzen - trosku me mrzi, ze k teto projekci nebyla diskuze. Prvni pulka me bavila vic a moc se mi libilo, jakym nenasilnym zpusobem se shrnul predesly dej. Fascinuje me, co je na Renem tak neodolatelne pro ty hezke slecny, co se na nej primo vrhaji.
Jiná smečka (2021)
Finale Plzen - bohuzel projekce byla s dabingem, coz bylo silene a znacne mi to zneprijemnilo zazitek. Jinak byl film zajimavy a uveritelny.
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
To neni mozny, ze neco takovyho vzniklo!
Zrcadla ve tmě (2021)
Finale Plzen. Znova bych to videt nemusela, ale nemela jsem s tim vyrazny problem. Skvele bylo finalni vystoupeni, to se mi libilo moc.