Recenze (283)
Babí léto (2001)
Plný počet dávám díky atmosféře, dojemnému a přitom nepřeslazenému příběhu a hlavně nenahraditelným hercům, o nichž tu již bylo mnoho řečeno. Děkuju Vám !
Baby Driver (2017)
epic!
Banáni (1971)
Bláznivá komedie, nevybočující z ostatních Woodyho prvotin, takže opět za čtyři. Na tento film se rád podívám znovu. :))
Barva ráje (1999)
Moje první nakuknutí do Iránu co se týče kinematografie a díky tomuto filmu rozhodně ne poslední. Velmi silný příběh, u kterého vám je smutno i v době, kdy si hlavní hrdina šťastně poskakuje na louce. K čemu vysoké rozpočty ? Tento film mě fascinuje i jako začínajícího filmaře, který hned pochopí, že není potřeba gigantických částek na natočení vynikajícího snímku. PS: Poslední záběr filmu je jeden z nejlepších a nejemotivnějších co jsem kdy viděl.
Běda tomu, skrze něhož přichází pohoršení (1950)
Jak už tu někdo psal, z hlediska komedie za plný počet :)))
Beethoven (1992)
Kdybych měl hodnotit jako malý, kdy patřil tento film k mým nejpouštěnějším, dal bych plný počet. Takhle dávám kompromis.
Bez soucitu (2010)
Akční film, který mě strhnul svým tempem a hereckým představením Johna Travolty, který svou roli zahrál parádně.
Bezstarostná jízda (1969)
Film musel mít ve své době opravdu sílu, hlavní herci též skvělí, ale jinak mě film ubíhal spíše pomalu a konec mě docela zklamal.
Blade Runner (1982)
Film, který se ozvláštňuje ve svém žánru svým noir stylem, ale příběhem si mě nezískal. Hvězda navíc za honičku s největším padouchem.
Bláznivá střela (1988)
Film jsem zhlédl po x letech a až teď jsem naplno pochopil, proč parodie posledních let dostávají velice nízké hodnocení. Netřeba nechutností a stále opakovaných vtipů, u téhle komedie jsem se smál od začátku do konce. (Nevzpomínám si, že bych se u jiné smál více)