Recenze (283)
Spáč (1973)
Příjemná parodie z let sedmdesátých mě jen potěšila, ale je pravda, že půlka vtipů nebyla z mého soudku. Diana Keaton byla vskutku kočka a taky bych chtěl vyzkoušet kouli :)). Bohužel mi pocit trošku zhoršil dabing, který se k Woodymu vůbec nehodil.
Star Trek (2009)
Akční triková podívaná jak má být, o to víc mám chuť zhlédnout všechny předchozí filmy. Jediné co mě rušilo, tak povaha hlavního hrdiny aneb Hana Sola či Indiana Jonese, která je v těchto filmech víc než častá :)
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
Seriál, ve kterém se v každém díle může stát prakticky cokoliv. Většinou jsou díly zábavné a mají zajímavou, mnohdy originální zápletku. Jediné co mě mrzí, že díly na sebe nijak nenavazují a tudíž jakékoliv sympaticky navázané milostné vztahy končí již v onen díl, kdy byly započaty :P
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Začátek největšího příběhu, který kdy ve filmové historii vzniknul a samotnou ji ovlivnil. U mnoha filmů mě vadí až příliš dlouhá stopáž, tady bych ji naopak prodloužil a věnoval nabytý čas větším emocím hlavním hrdinům a jejich větším psychickým rozebráním. Ale je to za pět, míň to nejde :)
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Skvostné pokračování skvostné série doplněné o mnou postrádané emoce a vztahy v prvním díle. Nejtemnější a asi i nejlepší epizoda z již tak úchvatné série.
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Po velmi naivním začátku, plném příšerek pro děti jsem byl docela zklamaný. Není se čemu divit, po temné páté epizodě je to velký pokles nakloněný dětem. I místo medvídků bych uvítal "dospělejší" rasu, ale nakonec to napravil konečný souboj otce, syna a imperátora, kde mě fakt mrazilo. Když nepočítám právě tuto nepřekonatelnou scénu, dal bych možná i průměrné hodnocení, ale vzhledem k zakončení tohoto vynikajícího a již nesmrtelného příběhu si nemohu dovolit nižší. Ať nás síla provází !
Statečné srdce (1995)
epic!
StreetDance 3D (2010)
Asi tomu chybí Duncany !
Střílejte na pianistu (1960)
Film mě nechal chladným, postavy se mi vůbec nezesympatizovaly, prakticky jsem ani nepociťoval žádné napětí a chvílemi jsem si pletl i žánry.
Sunset Boulevard (1950)
Film o falši filmové slávy a neopětované touze udělat z nostalgie opět realitu. Film, o kterém ještě budu přemýšlet.