Recenze (36)
Poslední vrchol (2010)
Asi nejvice nadhodceny film co jsem kdy videl. Vetsina komentaru a hodnoceni pravdepodobne pripada na ortodoxni krestany, avsak pro normalniho divaka se jedna spise o silnou nabozenskou propagandu. Formou je dokument take spise na urovni studentskeho filmu. Nedoporucuji.
Svět přírody - Harpyje - lovec opic (2010) (epizoda)
Nejedná se o film, ale pouze o díl dokumentárního seriálu BBC - Natural World: http://www.csfd.cz/film/152317-svet-prirody/ a anglický název také není "Monkey Eating Rafl", ale správně "The Monkey-Eating Eagle of the Orinoco "
Hvězda padá na hubu (2013) (amatérský film)
Mizerné herecké výkony, všudy přítomná nuda a nepovedené artové záběry... Pro mě osobně největší zklamání letošní LFŠ.
Oliver Stone: Neznámé dějiny Spojených států (2012) (seriál)
Season 1 Chapter 1: World War II Chapter 2: Roosevelt, Truman & Wallace Chapter 3: The Bomb Chapter 4: The Cold War: 1945–1950 Chapter 5: The 50s Eisenhower, the Bomb & the Third World. Chapter 6: JFK: To the Brink Chapter 7: Johnson, Nixon & Vietnam: Reversal of Fortune Chapter 8: Reagan, Gorbachev & Third World: Revival of Fortune Chapter 9: Bush & Clinton: Squandered Peace - New World Order Chapter 10: Bush & Obama: Age of Terror
Soul Kitchen (2009)
Svěží, příjemná a né úplně hloupá komedie, takových je málo. Osobně mi trošku vadilo přehrávání některých rolí a občasný teatrální nádech hereckých výkonů, nebýt toho tak dávám 5*
Piráti na vlnách (2009)
Celkem příjemný film, s dobrou hudbou i nápadem. Ale tak od poloviny už scénař nemá co zajímavého nabídnout a posledních 15min pro mě bylo opravdu utrpení, čím více se to blížilo ke kýčovitému konci, tim více mne začínal tenhle film vadit....
Avatar (2009)
Kýč jak sviň. A to po všech ohledech
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
jedna * za Megan Fox, jinak teda absolutní ztráta času...
Útěk z vězení (2005) (seriál)
První dvě série byli opravdu dobré, potom to šlo s kvalitou dolů a bylo to poměrně stereotipní... Začátek byl skoro i na 5*, ale konec tak na 2* :) takze celkove ***
Sejmi eso (2006)
forma sice v tomto případě velmi převyšuje obsah, ale i tak mě tenhle film bavil :)