Recenze (64)
Půlnoc v Paříži (2011)
Parodická pocta "starým zlatým časům" ve formě testu z literární gramotnosti. Chvílemi až moc laciné.
Noc s králem (2006)
2 hvězdičky + 1 hvězdička za rajasthanské exteriéry
Kůže, kterou nosím (2011)
Telenovela, thriller a sci-fi v jednom filmu, který mě trochu minul, byť vypravěčsky je vystaven bravurně.
Komediograf (2003) (seriál)
hvězdička hvězdička hvězdička hvězdička
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Z odstupem mohu s čistým svědomím konstatovat, že Cuaronův Harry je jednoznačně ten nejlepší.
Gulliverovy cesty (2010)
Hodnoceno pouze prvních 25 minut filmu, pak už jsem to radši vzdala.
Heidi, děvčátko z hor (1993) (TV film)
Na televizní rodinný film velmi povedené.
Strom života (2011)
Během projekce jsem celou dobu čekala, kdy přijdou ty trapné a kýčovité scény, až byl konec filmu...a ono nic. Místo toho jsem viděla film, který je hloubkovou sondou do strastí dospívání po boku despotického otce, sondou, která je odvyprávěná ve velkém stylu, a které hledá odpovědi na těžkozodpověditelné otázky.
Rodina je základ státu (2011)
Sedláček se tímto filmem trochu odklání od svých předešlých filmů a více se přibližuje divákům mainstreamových filmů. Ale stále ještě za čtyři.
Jana Eyrová (2011)
Skoro si troufám tvrdit, že tahle filmová adaptace má navrch nad svou literární předlohou. A děkuji Fukunagovi, že nás ušetřil patetického konce v té podobě, jak byl napsán Charlottou Brontë.