Recenze (64)
Světová invaze (2011)
Chvíle jsem se opravdu dobře bavila. Jestli tvůrci chtěli natočit komedii, tak myslím, že se záměr vydařil. Ať žije patos!
Pohřben zaživa (2010)
Kvalita snímku mi přišla přímoúměrná ploše, na které se film odehrává.
Zítra se bude... (2010) (divadelní záznam)
Samotné přestavení by si asi zasloužilo pět hvězdiček, ale jeho filmový záznam má jednu velkou mouchu, a tou jsou opakované záběry jedné a té samé části publika, jak kdyby přítomnost Jiřího Menzela a Lenky Vlasákové v obecentsvu, měla co do činění se samotným přestavením.
Černá labuť (2010)
Čajkovskij, Aronofsky, Portman - dost strhující kombinace.
Puškvorec (2009)
A pět hvězdiček pro hlavní představitelku.
Život pod vodou (2004)
Úlet, po jehož zhlédnutí dostane člověk chuť pořídit si červenou čepici.
Vítejte v KLDR! (2008)
Že by další díl seriálu Ta naše povaha česká?
TRON: Legacy 3D (2010)
** jsou málo, *** jsou moc, 2,5 * by bylo akorát. Vizuálně něco mezi Matrixem a Hvězdnýma válkama. Vzhledem k tomu, že to je téměř o ničem, tak je to až zbytečně moc dlouhý a tedy nudný.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Filmový Harry Potter už bohoužel nemá čím překvapit. Snad jen příběh O třech bratrech byl milým zpestřením ve zbytečně dlouhém filmu (vlastně jeho půlce).
Sociální síť (2010)
(bravurně natočených a výborně zahraných) 120 minut nudy