Poslední recenze (32)
Městečko Twin Peaks - Osamělé duše (1990) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů. Posledních 10-15 minut by si zasloužilo tak 50 hvězdiček.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Bože, to byla SRAČKA. Chtěl jsem dát hvězdičku za kameru, která je skvělá, ale sráží ji příběh, herecké výkony a především Kazma, který je slizský. A na tohle lidi chodili opakovaně? Uff..
Chlapec a volavka (2023)
Nějak tomu chyběla typická srdečnost, byť na pár místech ke konci se letmo ukázala. Animace je jako vždy výborná, příběh mě ale moc nebavil a pořád jsem čekal, jestli se to “rozjede”.