Recenze (132)
V zajetí démonů 2 (2016)
Wan je král současnýho horou. Kamera, hudba, atmosféra, lekačky (hlavně ta jedna...faking Bill Wilkins :D), herci....celkově bylo vše na špičkové úrovni. O třídu lepší než první díl. 5*
Orel Eddie (2016)
Perfektní feel-good záležitost! :) 5*
Pád Londýna (2016)
O trošku horší než jednička, ale stále nadprůměrná akční jednohubka. 3,5* PS: Chce to víc Butlera, pořád je to borec
Galavant (2015) (seriál)
Seriál, u kterého mě jeho zrušení mrzí nejvíc. Parádní feel-good záležitost, která samozřejmě nesedne každému. Mě naštěstí sedla perfektně :) 5*
Hardcore Henry (2015)
Pro nás starý gamery naprosto ultimátní záležitost. Perfektně natočený s nonstop akcí plnou nápadů. A Copley zase bezkonkurenční :D Plná palba 5* ... PS: Kino si myslím, že je nutnost. Na malý obrazovce to hodně ztratí.
Room (2015)
Jednoznačně nejlepší film z letošní Oscarové nadílky... 5*
Vzpomeň si (2015)
Ale za ten konec s náběhem na slabších 5*
Legendy zločinu (2015)
Přemýšlel jsem i o 1* ale pořád ta první půlka docela šla. Jinak potom je to strašně zdlouhavej nudnej fail. O Hardym radši ani nemluvim. (S odstupem času snižuji na 1*, fakt to bylo hodně špatný :D)
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
4* ale s náběhem na 5*. Už aby tu byla trojka!
Fantastická čtyřka (2015)
Pilot k neexistujicímu seriálu. 2* za obsazení a relativně dobrou první půlku. Ale za tu druhou pulků a promarněný potenciál je to na odpad. Ale ty horší 2* tomu nechám...