Poslední recenze (45)
Oppenheimer (2023)
tak vacsia pi**vina nez toto bolo uz len vykúpenie z väznice Shawshank... alebo vlastne nie... obidve su rovnake pi**viny...
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Jedna hviezdicka za Toma Hanksa... inak strašná nuda
Marvels (2023)
Jedna hviezdicka len za Brie Larson. Inak strašná nuda. Kde sú tia zlaté časy marvelu???