Poslední recenze (17)
Annabelle 3 (2019)
Čekal jsem dobrý matroš ve stylu Conjuring, starou dobrou duchařinu a nějakou pořádnou vymítačku s rodinným balením krucifixů. Bída, zkáza, zoufalství a velké zklamání. Tři mladé uřvané labilní hysterky lítající po baráku, ve kterém rodiče zapomněli zaplatit elektriku. Všudypřítomné vrzající dveře, podlaha a panenka teleportující se ze sklepa pod peřinu. Iritující utahaný sranec rozbitých sklínek a kutálejících se mincí s očekáváním, že už konečně musí přijít scéna, po které bude nutné vysvětit nebo aspoň vymalovat barák. Nic. Piece of shit.
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Jak by řekl Joey: Slehačka dobrý, marmeláda dobrý, maso dobrý (nějak tak a nehodlám to googlit). Má to svoje mouchy, každý tady bere do huby Monty Pythona, ale něco Vám řeknu. Běžte s ním do prdele. Proč? Protože je demokracie vole :-D Jistě, není to tak propracované (mimochodem improvizace taky není na škodu), ale tohle shlédnout a ještě v České televizi ( * navíc za to, že si dokážou dělat prdel i z vedení), to chce opravdu koule a chtěl bych vidět vás, ty všechny kritiky tady a teď ruku na srdce, kdo by to z vás něco takového dokázal... Herecké výkony jsou chvílemi excelentní, i když nevěřím panu Kalužovi, že je v některých chvílích (scéna s trenažérem) zcela při smyslech (v dobrém). Po České sodě velice pěkné překvapení, ale ten Čtvrtníček s Šteindlerem (na toho Adolfa by byl ideální) tam vážně chybí. Piloti nejlepší. S těmito pány jít na pivo bych se opravu nebál a ten večer by stál za to... 80%
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
absolute shit