Poslední recenze (69)
Domácí mazlíček (2008)
Trosku trapnej film o tom jak se z ne moc hezkejch holek chtej stat dilinky to si myslim ze se ne moc dobre vydarilo. Tri hvezdy akorat za prumernej hereckej vykon uzasny Anny Faris, ktera by priste mela jit spis do hororu.
Hledá se Nemo (2003)
Nema to chybu, na to bych se mohla divat porad dokolecka:-D Tomu vazne nejde co vytknout. Roztomilej Nemo jak hleda svyho tata kterej ho taky hleda. Pak pratelsti zraloci a nejvic vygebena Glorie proste co dodat:-D
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Tak trojka si myslim ze je asi nejslabsi a to ma jeste prijit ctyrka ikdyz jejiz trailer sem videla a nema to chybu:-D Ale zpet k trojce nevim no..me to spis prislo jako kdyby reziser uz nevedel co vymyslet tak si vymyslel pribeh co s Ledovou dobou nema vubec nic spolecnyho meli by to spis prejmenovat