Oblíbené filmy (10)
Requiem za sen (2000)
Hodně povedené dílko z Aronofské dílny. Na závěr jsem přemýšlel o tom, která ze čtyř postav dopadla nejlépe a mám za to, že asi ten Marlon Wayans, i když nechtěl bych být v kůži žádného z nich. Pochválené je to tu až moc takže psát tu něco co už tu je je zbytečné ...
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Docela váhám co k tomuto skvostu napsat. Určite pro mě jeden z nejlepších filmů všech dob. Perfektní herci v čele s Jackem Nicholsonem, které srovnal do latě náš Miloš Forman a perfektním scénářem, dali do kupy unikát "diamant". Klaním se, drama jak se sluší a patří. Nic, vůbec nic mi tam nechybělo ... Oscary na 100% zasloužené.
Vyšší princip (1960)
Tanec s vlky (1990)
Prostě čistá pětihvězdičková show. Nádherný příběh s výborným hereckým obsazením. Jsem velice rád že Kevin Costner zvládl jak režii tak hlavní roli. Tohle se opravdu nepodaří každému. I přes ty dlouhé tři hodiny jsem se nenudil a s napětím sledoval, a to mi u některých filmů přijdou dvě hodiny moc.
Gran Torino (2008)
Vynikající film, který patří mezi moje nejoblíbenější. Film u kterého do poslední chvíle nevíte jak skončí a vduchu si přejete aby vše dobře dopadlo. Popravdě jsem takový konec nečekal, ale jsem za něho rád možná taky díky tomu mě to více dostalo. Na závěr musím pochválit režii, herecké výkony, hudbu, kameru a vše co je s filmem spojené :-).
Tenkrát na Západě (1968)
Útěk do divočiny (2007)
Návrat do Cold Mountain (2003)
Co se dá víc od filmu čekat než nádherná hudba, zajímavý děj, překrásná příroda okolo (Cold Mountain), a vynikajicí výkony herců ? Myslím že nic. Tomuto filmu nechybí opravdu nic. Pocity jako radost, smutek, stesk, bezmoc a vztek nejsou tomuto filmu cizí, a na mě působily docela hodně. Byl to prostě zdařený koncertík.
Sbal prachy a vypadni (1998)
Zamotaný děj mi většinou nesedí, tady je to však trochu jiné. Profesionálně zahrané, příjemná hudba a perfektní scénář. Jedna z nejlepších kriminálek. Slušné hlášky, prostě doporučuji. Zábava a vtip tomu určitě nechybí.