Recenze (133)
Kovbojové a vetřelci (2011)
Neohromilo, ale celý film jsem se příjemně nenudil, potěšil ne úplně happyend :)
Drive (2011)
Vše bylo řečeno, fantastický film, muž prý vnímá víc smyslově, žena pocitově, po zhlédnutí jsem nakouknul do ženského světa... Souhlas s CIVALem. Čistá 5.
TACHO (2010)
Přímočaré, neunavující, jak bych od Landy očekával, stejně jako jeho hudba. Hlavní příběh s předvídatelným koncem, skvělý mafián Martin Havelka, souhlasím s Broukem "za 100 bodů". Velmi lehce mi to připomnělo řežisérskou ruku Emira Kusturici. 3 a půl hvězdy. HOWGH domluvil jsem.