Recenze (133)
Žena v černém (2012)
Danovi role dospěláka sedla, jako prdel na hrnec, atmosféra se dala krájet, exteriéry i interiéry báječně sladěné, chlupy za krkem řádně zježené, nejsem fajnšmekr na horory a ještě z minula, ale todlenc je fajn podívaná **** a půl * áááá zapomněl jsem na jedno, skvělý ZVUK a mistrně zvládnutý český dabing.
Umění lhát (2009)
Ve filmu je spousta nedokonalých míst pro všechny dokonalé. Co z toho plyne? Jsem nedokonalý a film říká pravdu :) čistá *****
Upírův pomocník (2009)
*** a půl *
Signál (2012)
*** a půl * líbilo :)
Vrtěti ženou (2011)
Vyvážená evropská pohodovka, která velmi příjemně pohladí **** a půl *
Old Boy (2003)
Surové, syrové, nestravitelné, plné emocí, zla i čisté lásky.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Výpravné, velkolepé, ale něco mi na tom chybělo, či přebývalo, takový drobátko sterilní výraz, ale kdo má rád Hvězdné války a spol, bude se moc líbit :)
Londýnský gangster (2010)
Nostalgická příchuť starých, dobrých gangsterek se skvělou hudbou *** a půl *.
Spaceballs (1987)
Prostě z nostalgie musím *****, ale ne ve verzi dabingu s názvem "Kosmíči" tahle verze se mi nelíbila.
Velký třesk (2010)
Vizuální labůžo se spoustou barviček, Toníkovi role detektiva Marlowea sedla :)