Poslední recenze (267)
Stopař: Ve jménu spravedlnosti (2019)
Uz som videl aj lepsie filmy s Dolphom. U mňa 30%. Ten dej bol uplne nudný. Slaba akcia.
Ježek Sonic (2020)
Zhliadnute v kine. Pribeh dobry, Jim Carrey ako zaporak to v pohode zahral, ale proti Sonicovi bez sance. U mna 70%.
Tunel do Číny (1998)
Nepovedal by som, ale toto je moj druhy najoblubenjsi film s Kevinom v hlavnej ulohe. Zahrat sa na dementneho, to uz klobuk dole. Nemam co dodat. U mna 5 hviezdiciek.