Recenze (3 184)
Cesta do fantazie (2001)
Pro mě příjemné osvěžení, animovaný japonský film jsem dlouho neviděl. Celý jsem si jej užil, děj příjemně plynul, takový složitější pohádka. A název dost odpovídal celému příběhu, nehledě na klasický konec u takovýchto filmů. Od Mijazakiho jsem už nějaké filmy viděl a kdybych nevěděl, že je to něj, určitě bych ho k němu zařadil.
Četnické humoresky - Medovina (2001) (epizoda)
Dvojice Bohdalová-Zedníček tento díl úžasně ozdobila, krásně zasazeno do druhého případu. A i vztahy se v tomto díle výrazně posunuli, takže ze mě úplná spokojenost.
Četnické humoresky - Slepice versus Slepička (2001) (epizoda)
Dobrý díl, byť mám radši pozdější. Lepší navíc je řešení vztahů než samotných případů v tomto díle, to lepší má prostě ještě přijít.
Četnické humoresky - Volavka (2001) (epizoda)
Bedřiška je prostě klasa a nápad jak pohnout s případem je taky výborný. A hubatá Stela všemu nasazuje korunu, zjednodušeně humorsky v plné síle.
Simpsonovi - Homer barmanem (2001) (epizoda)
Já nevím, tahle díl byl takový zvláštní, nemůžu si pomoct. Což o to bavil jsem se, ale nějak podvědomě to nebylo ono, nevím proč, je to spíš takový pocit.
Simpsonovi - Homer drží hladovku (2001) (epizoda)
Že by Homer vydržel tak dlouho hladovku? Na druhou stranu proč ne. Určitě se v něm skrývá více, než se na první pohled zdá.
Simpsonovi - Homr (2001) (epizoda)
Nápad s pastelkou dobrý. Pak sem tam ještě něco pobavilo, ale celkově takový střed.
Simpsonovi - Konec šikany ve Springfieldu (2001) (epizoda)
Hlavní příběhová linie s mlátičkou v dívčí podobě mi přišla dost slabá, zbytek dílu to nedokázal zachránit.
Simpsonovi - Malověrná Líza (2001) (epizoda)
Byť poměrně zásadní epizoda, protože Lízin budhismus se objevuje i nadále, tak mi přišla jako jedna ze slabších. Byť pár dobrých vtipů se vždycky najde.
Simpsonovi - Marge a mukl (2001) (epizoda)
Nevím, jestli je to tím, že ty epizody už znám nebo něčím jiným, ale příběh této mi přišel takový bezduchý.