Poslední recenze (1 651)
Vlk a lev: Nečekané přátelství (2021)
Takové fantasy....ale na ta zvířátka se koukalo moc hezky a M. Kunz byla roztomilá... A pak taky ta příroda, že? 😊
Muž jménem Otto (2022)
Pohladí to po duši...za prvé tím příběhem, který je sice lehce předvídatelný, za druhé skvělým výkonem T. Hankse a pro mne neznámé M. Treviňo a za třetí tou kvalitní filmařinou... Já si lebedil...
Wonka (2023)
Na začátku jsem byl nadšený...fajn písnička, takové celé načančané a barevné a...a pak to tak bylo celé dvě hodiny... Asi po půl hodině to omrzí... Rozhodně předchozí 'wonka' film s J. Deppem bavil víc, protože to mělo 'něco', co tady chybělo...vyprávění?? No každopádně za mne absolutorium pro Timothée...dobrý herec a k tomu přidal tanec a zpěv...klobouk dolů před takovým výkonem 👍 A jedna hvězda musí být za Hugha v roli Umpalumpy...to mne fakt rozesmálo a když spustil tu písničku...no prostě bomba 😆