Poslední recenze (12)
Lásky čas (2013)
Byl jsem hodně natěšený, Curtis je můj oblíbenec, ale.. první polovina filmu ještě šla, pak už jsem se příšerně nudil - sladké, opakující se nápady, příliš dokonalé = před koncem jsem usnul a musel se dodívat druhý den...
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
Já nevím, jedu už třetí sérii a prostě se skvěle bavím, je to úlet, ale tak parádní, že nestačím koukat:) a ještě k tomu v mém věku, to by mě fakt nenapadlo - doporučuji!!!
Zločin (2011) (seriál)
Zatím (po 8 dílech) moc příjemné překvapení, Twin Peaks se jako srovnání nabízí a pro mne je to opravdu kultovní záležitost, kterou mám doma celou na VHS nahranou z ČT2:-) Pokud se ale dokážete vymanit z tohoto srovnání, tak tady zustává poctivá flimařina, která má veškeré ingredience úspěšného seriálu, doporučuji!