Recenze (171)
Kód Navajo (2002)
Já jsem kurva dobrej mariňák. Aneb Nicolas Cage kuchá Japončíky se vší elegancí a nádechem svištících kulek. Indiánská zápletka je zcela nezáživná, ale prostě tenhle válečnej film patří ktomu nejlepšímu své doby.
Hrdinové z východu (1978)
Tenhle filmek si pustím, když se chci odreagovat. Je to takový sarkastický, ukázkami protkaný, bojový filmek s legrační zápletkou a je o rozdílech Číny a Japonska, jak v boji, tak i v kultuře. Vsadím se, že tohle je klasika Čínské kinematografie. Souboje jsou výborné a člověk se i zasměje. Pokud se jedná o příběh, tak ten tu moc nehledejte, celej film je jen jedno velké nedorozumění. Ale i přesto jsem musel hodnotit plným počtem. Tenhle film budete milovat, nebo nenáviďet.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Humor, postavy, klasika, šílenství, bazukojdy a posádka se v prach obrací. Britové to zkrátka umějí a jak to tak vypadá umět i budou.
Bažináč - He Speaks (2019) (epizoda)
Zatím nejslabší díl.
Šílený Max: Bojovník silnic (1981)
Tohle je úlet a troufám si říci, že nejlepší film s Melem Gibsonem v hlavní roli. Hltal jsem to jako malej a ejhle hltám to i dnes. Příběh se odehrává v poušti, kde jsou již pozůstatky civilizace, která se rozpadala již v prvním díle. Jednotlivé skupiny bojují o ropu, vodu a Mel je prostě jejich jediná šance. Psycjopati a vrazi všude kam se podíváš v postapo světě, kterej tě vtáhne a nepustí. Ale i přes tohle všechno tomu něco málo chybí.
Šílený Max (1979)
Bohužel dnes už nudné a staré, ale aspoň tento film proslavil Mela Gibsona.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Psychopati, šílenci, Max, postapo, demolice.. Tenhle film má jak se říká všech pět p. Dějem se nezabívejte, tady jde jen o přežití.
Bažináč - Worlds Apart (2019) (epizoda)
Tohle jsem nečekal, brutální hudba, brutální atmoška, lidi nakusy a bažináč se pro mne stal nejlepším postavou v komixech vůbec. Takhle by se měl chovat správenj badass! Trhat lidi na kusy. To mě tak vzalo, až su ztoho vzrušenej!
Vyšehrad (2016) (seriál)
Na české poměry dobrý seriál, podle mého i trošec reálně vyobrazený :-) Samozřejmě se jedná o komedii se spoustou prekérních situací.
Poslední samuraj (2003)
Bohužel tento film nabídl více klišé momentů, než kterýkoliv jiný. Pokud se jedná o příběh, ženy si přijdou na své. A bohužel i Americká stupidita se projevuje i v tomto filmu, kdy Americký voják rozseká ze začátku několik Japonských samurajů. Tomuhle jsem se fakt hodně zasmál. Samuraje považuji za jedny z nejlepších bojovníků, učili se od malička bojovým praktikám a pak přijde jeden alkoholik a začne je zabíjet. Takej Nesmysl se hodí možná tak do Fantasy. Další u mě hraje roli Tom Cruise, kterého zrovna moc nemusím, ale již se opakuji, ženy si přijdou o5 na své. Dokonce na mě film ani nepůsobil jako velkofilm a celej bych ho pojal úplně jinak. Dodatek, po shlédnutí snímku 7 Samurajů, hážu tento film do odpadu a směju se Amikům, co to zpaskvili za film.