Recenze (110)
40 let panic (2005)
Nojo, komedie tohoto typu (a i obecně) nemusím, dle mého docela dost ptákovina a to doslova....ale už jsem viděla dle mého o dost horší:D 60%
Dokonalý únik (2009)
Všichni jsou kvalitní adepti na vrahy! Baví....80%
Nic než pravda (2008)
Zdrcující film o novinářské etice do morku kosti a závěr, který mě ani ve snu nenapadl, za což moc děkuji...
Den poté (2004)
Vizuálně fakt gut i po těch letech a Dennise můžu...v tomto případě mi děj, americanismus ani digitální vlci žíly nervou
Moře lásky (1989)
Jasná předloha Základního instinktu s hutnějším detektivem, jemnější erotikou a jednoznačnějším koncem, okořeněné troškou humoru...Al je fáákt hustej, když se podívá tím svým "kukučem" temným 80%
Temný rytíř povstal (2012)
Mnoho povyku pro nic....děsně ukecané, děsně dlouhé (trend takto dlouhých filmů mě opravdu zmáhá a jakmile se začnu v křesle mrvit častěji zprava doleva, je něco shnilého na plátně velkém), děsně velkohubě se tvářící a myšlenky velké sdělující až je to unavující...kurňa, jsem přišla do kina přemýšlet která bije a na konverzační drama?? Stejně bije nějak divně, šup sem a šup tam...ta 3tí hvězda je za Anne H., která tedy příjemně překvapila, jinak celkově, moc necelkově roztříštěné.....šup sem a šup tam 60%
Bez lidí (2005)
Tak jo, čekala jsem, jestli se z toho vyklube něco víc, než jsem si myslela a ono nevyklubalo....škoda, psychoparanoidní atmosféra nebyla špatná 50%
Poslední polibek (2006)
...může se to stát, či někdy stalo, i vám...pocit, že to jak žijete, prostě nestačí, že něco chybí....ať se blíží významný milník ve vašem životě, nebo jste ztratili směr, nebo si myslíte, že sami sebe...taková krííze a je jedno kolik vám je let...pak se může stát, či někdy stalo, i vám...že se zachováte jako nedospělí idioti a nebo se pokusíte ten směr najít...ovšem pak záleží na lidech, kterým ublížíte, jak dospělí budou oni....sice námět ze života, ale trochu neživotně vyšumí do ztracena 60%
Cizí příběh (2010) (TV film)
Bohužel hodně jednostranné, pohledově nevyvážené a informačně, i kvůli tv stopáži, chudé.....tudíž i přes zjevný podíl viny na obou stranách to ve mně vyvolalo pocit, že bych propleskla už dávno a ne jen jednou....na zbouchnutí se nepodílí jen jeden a v 19ti nemám mozek 15ky.....vem čert nějaké dohody, vztah a rodičovství je o zodpovědnosti a jistě vede k určité "nesvobodě" a to je snad už v tom věku naprosto jasné všem.....takže překecání se k něčemu, co vlastně nechci za nějakých podmínek, mi přijde poněkud zcestné a nemůže vést nikdy k ničemu dobrému.....ještě za vydatného přispění okolí 50%
Tygr a sníh (2005)
Láska a dobře volené slovo hory přenáší.....ač nedokonalé a styl ala Pierre Richard nevyhledávám, dojemně poetické