Poslední recenze (23)
Kravaťáci (2011) (seriál)
Z môjho pohľadu ide o prvoplánový seriál, ktorý má zaujať širšiu masu, vzhľadom k príbehom a charakterom postáv, ale absolútne mi to nevadí a žeriem ho. Všetkým, počnúc soundtrackom cez obsadenie až po príbeh a spracovanie si ma získal. Ráta sa mi humor, štýl a aj keď vývoj je spomalený, celý ten "švihácky" feeling sa mi veľmi páči. ...a Gabriel Macht sa môže tešiť z postavy na mieru ušitej a ja už si len počkám na to ako sa vyvinie postava Mike, čo môže to byť ešte zaujímavé.
Bezhlavý jezdec (2007)
Naozaj som už veľmi dlho nevidela takto stupídny film. Klasické vyraďovanie by a dalo prežiť, ale to úbohé spracovanie fakt stálo za to. Hviezdička za to, že som sa bavila na hlúposti toho filmu. Videla som ho dabovaný a svk dabing tiež stal za to...vrelo odporúčam na pobavenie.
Čtvrtý druh (2009)
Nie zlý film, avšak oveľa lepší by bol, ak by sa ma nesnažil presvedčiť o reálnosti udalostí. Škoda toho premieľania "skutočných" nahrávok a filmu, lebo si myslím, že práve bez tohto by to bol oveľa lepší a skutočne aj - horor s dobrou atmosférou. Okrem toho, dosť ma rušila aj trasúca sa kamera pri filmových záberoch a vyslovene ma štvala "skutočná" psychologička jej stvárnenie...Nie zlý film, ale ťažko uveriteľný, ak rozumiete, čo tým myslím.