Recenze (1 382)
Na jezeře (2013) (seriál)
Štvrtá gulicka je za atmosféru.
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Malo to svoje chvílky...
Mlčení Lorny (2008)
Lepšie ako Kluk na kole. Horšie ako Dieťa. Dardennovci sú dobrí.
Kapitán Phillips (2013)
Brutalna !!! agitka. Vojaci mali viac šťastia ako rozumu. A Phillips s nimi. Pekný je aj príbeh dvoch ex navy seals najatých ako ochrana lode ktorí si omylom niekde na Seychelach práskli zlatú ranu. Prekliata loď. Ale film je to slušný. No Greengrass.
Na hraně zítřka (2014)
Páči sa mi,čo napísal Matty. Spomenul som si ako som začiatkom 90-tych rokov hrával Princa... Jak som padal do priepastí na tie nože. Nevedel som čo sa stane keď... Pokus omyl... Trvalo mi rok kým som zachránil princeznú... Toto je ešte lepšie ako Oblivion. Cruise aký maník. Jeho posledné tri filmy...milujem ten film videl som ho x-krát...
Metro Manila (2013)
To poteší, Filipíny, Manila... Ani netuším, ako ľudia žijú, s akými ťažkosťami sa potýkajú. Dokumentárna zložka filmu je fajn. Inak film priemerný.
Svatyně zla (2013)
A v tento deň som videl ešte jeden veľmi zlý mockumentary. Conspiracy. Naozaj len o kúsok lepší než táto pičovina. Zle natočená.
Parkování (2010)
Umieranie toho mládenca slabé, ale inak pekný film. O maníkovi, čo má svoju hrdosť, a nevzdáva sa. Že neulovil ten kapitálmy kus slúži tvorcom ku cti.
Dlouhý polibek na dobrou noc (1996)
Z nostalgie. ***** Ten vodný mlyn.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Od nedotknuteľných najlepšia komedia