Poslední recenze (2 753)
Stroszek (1977)
Stejný problém jako s Kaspar Hauser – ústřední nápad je dobrý, neherci dostatečně charismatičtí, nepostrádá to ten specifický herzogovský humor, kéž by to bylo o něco svižnější.
Late Night with the Devil (2023)
Velmi dobrá zábava s top herci a pár momenty překvapení, perfektní formát retro talk show, pro mě za mě ať se klidně užívá generativní AI než CGI - pokud výsledek stejně dobře, respektive ještě lépe vypadá (když už jsme beztak bez praktických efektů). Lepší jak všechny možný zbytečný variace vymítačských hororů za posledních 30 let. Beru klidně sequel s více temných 70’s reálií a referencí na satansko-iluminátský Bohemian Grove (x).
Harper (1966)
Dvě pozitiva: technicolorová paráda v prostředí jižní Kalifornie a pak Paul Newman (docela mě mrzí, že se těsně minul s érou klasických noirů) se sobě vlastní kombinací lehkosti a frajerskýho charisma. Zbytek, tedy krimi děj a případ uneseného boháče, se bohužel zadrhává, nebaví, je nešikovně zamotaný a místy až vyloženě stupidní.
Poslední deníček (10)
2023
Top 6 titulů:
Babylon, Succession S04, The Bear S02, The Covenant, Beef S01, Dream Scenario