Recenze (74)
Eragon (2006)
tak toto sklamalo na plnej čiare... námet bol super, ale tak to spackali, že až ľúto mi to bolo
Sherlock Holmes (2009)
wau... byť na tom v kine, to je zážitok a pre mňa to zážitok aj bol :) a scény, kde Sherlock premýšľa napadnutie svojho protivníka sú perfektné... no tá hlavná dvojka jednoducho nemá chybu :)
Po stopách slavných skladatelů (2008) (seriál)
super je to spravené :)
Hodiny (2002)
no tak toto je skvelý film... paráda.
Cvoci v akci (2007) (pořad)
náhodou, tie pokusy sa zídu aj v bežnom živote, napr. koľlko musíš mať peňazí, aby ťa neprestrelila guľlka :)
Chůva v akci (2006) (pořad)
trošku o ničom...
Faktor strachu (2001) (pořad)
Američania nie sú moc múdry národ a táto relácia len svedčí o ich inteligencii, teraz nehovorím o ľuďoch, čo to vymýšľajú, ale o ľuďoch, čo sa tam prihlasujú... čo všetko oni nespravia pre peniaze...
Šláger na šláger (2002) (pořad)
skoro ma šľak trafil :)))
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Polovičný princ patrí medzi tých lepších Potterov, teda ja si tak myslím... a určite je najvtipnejší, bolo to super, 4 hviezdy :))
Malý Manhattan (2005)
ale no tak... keby aspoň niektorí herci vedeli hrať... toto bol trošku tvrdý oriešok, nie, nie, takto to nepôjde....