Recenze (6 414)
John Wick 3 (2019)
Další předlouhý a zbytečný mlácení a střílení ... líbí se mi jen úsek se psy a Halle berry ... Konec je jak u debilů ... jediné, co lze vyzdvihnout, je příprava herců a jejich fyzické výkony a akrobacie ...
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
Něco blbost, něco nuda, něco ok, ... od všeho něco ... na zabití času ok ...
Pomsta (2019)
Doteď nejlepší film Adkinse ... tu bolest, beznaděj, agresi, sílu a vůli, ... cítím... všechno to z něj sálá na mě přes obrazovku a já ho fakt beru všema deseti ... ten chlap je mašina a super kicker - super fighter ... mistr v tom co dělá ... neskutečná fyzička a dovednost ! Respect Bro ! - skvělá hudba -
Jsem matka (2019)
Čekal jsem sci-fi něco jako Já robot plus Já legenda - spíš nuda a myšlenka otřepaná ...
Mezi dimenzemi (2019)
Blbost ... Adkins má na víc ...
Godzilla: Hoši o kú mono (2018)
Nedokoukatelné ...
Fantomas se zlobí (1965)
Blbomedie mého mládí ...
Fantomas (1964)
Blbomedie mého mládí ...
Fantomas kontra Scotland Yard (1967)
Blbomedie mého mládí ...
Project Ithaca (2019)
Zajímavý nápad ... provedení ok ... prostředí poutavé ... ke konci však již nudí ...