Recenze (6 414)
Truth or Dare (2017) (TV film)
Na zabití času ok ...
Redeemer (2014)
Dobré - i Marko je total badass ...
Aladin (2019)
Nečekal jsem to: Will Shit skvělý - sympatický , ústřední duo velmi pohledné - od dob Banderas + Zeta Jones v Zorrovi jsem hezčí neviděl ... písnička Speechless naprosto skvělá ... výprava skvělá ... je to remake ... ale sakra vymazlený ... bavilo velmi ...
Msta přichází z močálu (1982)
Dobré masky ... na tu dobu invenční a má to "srdce" ... u mě dobrý ...
Kanibalské ženy - Avokádová džungle plná smrti (1989)
ženský hezký ... tím to končí ... jen na zabití času ...
Složka 64 (2018)
Hodně silné a emotivní drama ... to můžu ... hutné ... konec super ... herci/čky super ... Skandinávská kvalita !
Úniková hra (2019)
Viděno kvůli Deborah Ann Woll ... zabavilo ... neurazilo ...
Příšerky útočí (2019) (TV film)
To ušlo ...
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Všechno špatně ... všechno ... Globální hrozba je, jestli Hollywood bude produkovat takovýhle shity !!! - jedna * jen za Neesona. Ale i ten tady byl nevýraznej ... přehmat jak prase ...
Operace kolibřík (2018)
Opět Jesse Eis boduje ... jsem rád, když pošlu mail ... tématem mě tedy film míjí na míle daleko, ale stejně mě to fakt bavilo