Recenze (1 062)
Hon na ponorku (1990)
Kdybych nečetl knihu, tak bych asi pochopil jen polovinu souvislostí. Děj je oproti knize velmi zhuštěný, a výsledný film je přesto velmi rozvleklý a nepříliš zajímavý.
Animatrix: Poslední let Osirise (2003)
Tenhle snímeček trpí podobnými neduhy jako Final Fantasy. Animace je výborná (ještě lepší než FF), ale je to chladné, bez emocí, ničím to nezaujme.
Naušika z Větrného údolí (1984)
Ambiciózní příběh, ale do prvotřídní kvality Princezny Mononoke tomu přeci jen ještě něco chybí.
Dinosaurus (2000)
Technickému zpracování není co vytknout, ale tak okaté a násilné "mravní ponaučení" prostoupené celým filmem mě trochu znechutilo. No jo, Disney...
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Není to špatné, ale na celovečerní film je to málo, působí to spíš dojmem prodlouženého televizního dílu. A spousta vtipů byla právě z nich "doslovně" převzata, což znalce spíše naštve. Ale některé scény se i tak povedly
Poslední skaut (1991)
Je to sice typický film "hláškonoše Willise", jistě kvalitní, ale nemyslím, že by byl nějak výrazně lepší než ostatní filmy s Willisem nebo od Tonyho Scotta.
Final Fantasy: Esence života (2001)
Ty tři hvězdičky jsou výhradně za technickou stránku věci ( byť do fotorealističnosti to má stále daleko). Ale hlavně - režisér filmu měl mít dost sebekritiky a režii přenechat někomu zkušenějšímu, kdo dokáže aspoň trochu gradovat napětí. Bohužel - nestalo se tak.
Blade Runner (1982)
Jsem rád, že nejsem sám, kdo se u tohohle filmu nudil. Snaha o budování atmosféry filmu noir je sice chvályhodná, ale chtělo by to trochu zrychlit tempo
Gladiátor (2000)
V podstatě o tomtéž byl už Ben Hur a další milion filmů se zápletkou typu "zabili/unesli/znásilnili mi ženu/děti/kamaráda, tak je všechny zabiju!" Ale i tak se na to dá koukat a výprava je velkolepá.
Život a neobyčejná dobrodružství vojáka Ivana Čonkina (1993)
Když si uvědomíte, že k tomu napsal scénář Svěrák, tak se neubráníte lehkému zklamání