Poslední recenze (3 131)
Vědma (2023) (seriál)
Asi mě to malinko mrzí. Držel jsem zuby nehty a nechtěl se nechat strhnout zdejším nízkým hodnocením... nešlo to. Začátek prima, na české fantasy poměry slušné efekty i prostředí. Prima herecké obsazení, ale jako celek ty prostě dopadá jako nějaký studentský film, kde je fakt snaha vidět, ale vše končí a docházejícím dechu, kdy poslední díl a epické finále stojí za totální hovno. Strašná škoda...
Luther: Pád z nebes (2023)
Když něco šlape herecky, režijně i má luxusní kameru, jak to může takto neskutečným způsobem totálně zavraždit naprosto katastrofální scénář?? Mít tyto herce, nějakou předlohu a tento technický tým, musím z toho přece udělat minimálně napínavý temný krimi thriller. Nepovedlo se nic! "Hrdina" naprosto marný, záporák známý od prvních minut ubohý a trapný, policie v čele s k smíchu vedením .... strašný, bolelo, kroutil jsme hlavou. Už nikdy prosím.
Buď chlap! (2023)
Velmi příjemné překvapení se sympatickým obsazením a pro mě hodně osobním prostředím. Film si nehraje na nic víc, než čím sám je a herecky pohodová sestava tomu drží úroveň. Zasmáli jsme se, v lecčem se poznali. Víc, víc takových filmů. Českého lva nevyhrají, ale pobaví.
Poslední deníček (49)
Fast & Furious 7
Milý deníčku ...
' 7. 4. 2015 '
Water diviner naprosto postrádal akci, za to to byl nádherný příběh. Tento příběh neměl hlavu ani patu, za to byl nabušený akcí, střelbou, svaly, auty a nádhernými ženami. A na to já náladu měl. Závěrečné rozloučení s P. Walkerem mě dostalo....