Recenze (598)
Monstrum (2022) (seriál)
Hutná atmosféra od prvních minut. Pomalé tempo, které místy připomíná Zodiaca. Pocity beznaděje, úzkosti a strachu, propojené se vzdálenými zvuky porcujících se lidských těl. Škoda, že tomuto monstru nevydrží síla po celých deset dílů. Hlavně v poslední třetině ztrácí tempo.
South Park: The 25th Anniversary Concert (2022) (koncert)
Hodinu a půl trvající úsměv na ksichtu při sledování dvou naprosto ryzích talentů, kterým záda kryje skvěle sehraný ansámbl muzikantů. Dokonalá oslava čtvrtstoletí s legendárním seriálem!
Michael Jackson - Live History World Tour in Munich (1997) (1997) (koncert)
Jiná má bývalá VHSka nemůže být víc ohraná, než ta s tímto koncertem. Jackson na svém vrcholu.
Bohemian Rhapsody (2018)
Film roku!
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Vlastně mě to hodinu a půl štvalo. Ne že by to byla nuda, ale nebylo to ono. Pak najednou přišel zlom a poslední třetina je snad to nejlepší ze světa Star Wars. Slabší čtyři hvězdičky.
John Wick 2 (2017)
Chad Stahelski mi definitivně potvrdil, že stvořil nejlepšího akčního hrdinu posledních let. Naprostá pecka.
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Škoda konce! Jináč pecka s hutnou atmosféru.
RYTMUS sídliskový sen (2015)
Pro fanoušky Rytmuse povinnost a pro ostatní minimálně zajímavý pohled na známého interpreta. Výběr skladeb v pořádku, dokument je pojatý velmi zajímavě (sledujeme ho "poprvé" spolu s hlavním protagonistou) a nenudí. Osobně mi trochu vadil snad jen závěrečný patos. 3,5*
Jurský svět (2015)
Nic světoborného. Zkrátka "jen" dobrý velkofilm, který nepřináší prakticky nic moc nového.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Neskutečná jízda od začátku až do konce zabalená do nádherného vizuálu a podpořená skvěle vybranými herci. Z Hardyho sálá charisma na kilometry a Furiosa v podání Charlize Theron je po dlouhé době postava u níž jsem si přál, aby v pohodě přežila až do závěrečných titulků. Veškerá má očekávání byla naplněna!