Recenze (11)
Mistři hrůzy (2005) (seriál)
**** Imprint, ***** Cigarrete burns
Tenkrát v Americe (1984)
To, ze me stal film 4 hodiny zivota vubec nelituji.Nadhera!!
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
Nahodou Baywatch byl sveho casu bestovy serial :) kdo nema rad Mitche? :) mno reknete
Ztraceni (2004) (seriál)
Od jasných pěti hvězdiček mě nikdo neodradí..Mnozí říkají, že autoři děj příliš natahují, ale já jsem stále napjatý co se bude dít v dalším okamžiku. Vyzdvihl bych herecké schopnosti většiny představitelů…Myslím, že byl správný krok nasadit do rolí relativně neznámé osobnosti. Tento seriál dá každému něco,protože téměř každý z nás tam má člověka,který je mu podobný. . .LOST creators mají zkratka za ušima
Eragon (2006)
Z trailerů jsem byl natěšený na nový fantasy film,ale ale ale …. Naprosté vykrádání LOTRa, děj se vyvíjí přesně tak jak divák očekává,nic nového. Nemastné,neslané..Porovnám-li s knihou je to propadák. Ovšem k večernímu posezení ve všední den se to dá skousnout. 50%
Casino Royale (2006)
Když jsem vcházel do kinosálu neměl jsem v sobě tolik skepse jako ostatní. Daniel Craig pro mě nebyl mínusem,ba naopak.. Pan Bond už není terminátorem a chová se i mluví jinak. Jako jeden z nás. Scéna honičky po jeřábu byla působivá,ale hlavně realistická. I to že potom v casinu James prohrál svědčí o velké změně,kterou Bond po tolika letech toho stejného potřeboval.. Ale řekněme si,co by to bylo za Bonda aniž by alespoň jedenkrát řekl „Bond,James Bond“ :o) 90 %
Excalibur (1981)
Myslím ,že je to nejlepší film legendy o Excaliburu. Souboje jsou dělány věrohodně a ty brnění co mají artušovci na sobě jsou efektní,přesně takové jak bych si je představoval . . . Bohužel se scénář příliš nevydařil a proto "jen" 4* 80 %
Vesničko má středisková (1985)
Naprosto famózní záležitost.. Otíku !! Senzační film,Rumunskej !! :D Stejně se mi nejvíc líbil pan Pávek :) 100 %
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Tento film na mně velice zapůsobil,ať už to byl Ivan Barnev,který svou roli zahrál na výbornou,tak i ostatní herci. Obsazení bylo na vysoké úrovni a myslím, že zde není co vytknout. Jedna z pih na kráse je dabing pana Barneva... Někdy se dalo velice snadno poznat, že nemluví on a to by se nemělo dít. Celkově 85%
Predátor (1987)
Klasika a nejlepší role Arnieho...Scéna kde náš svalovec kropí nepřátele těžkým kulometem v jedné ruce je tak Bláznivá až jí musí člověk milovat mosféra by se dala krájet a kostýmpredátora je také cool. 90%