Recenze (52)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Marvel vykrádá DC?
Terminátor: Temný osud (2019)
Možná by se měl příště Termnátor vrátit v čase do roku 1984. Tam zbít Sarah Connor a vysrat se na další pokračování. Tohlebyla děsivá hrůza.
6 underground: Tajné operace (2019)
Jako akční nářez roku.
Bezva ženská na krku (2016)
Mile překvapen. České love komedie stojí většinou v tom lepším případě za hovno Tenhle počin určitě ne.
Počátek (2010)
Těžce geniální filmový požitek. Jsem si jistý, že Nolen má 10% do plusu jen díky Zimmerovi. To, co předvedl v Inception nebo hlavně v Interstellaru je těžce za hranou geniality.
Americký zabiják (2017)
Jako laik mám jen jeden dotaz, Jak přesně funguje EMT?
Most - Série 4 (2018) (série)
Seveřené to dotáhli k dokonalosti. Jeden z mála seriálů, který měl vzestupnou tendenci. Do poslední sekundy nevíš, co čekat. Budeš mi chybět Saga Noren policieMalmö.
X-Men: První třída (2011)
Geniální soundtrack s geinálním filmem. Co chceš víc?
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Působí to nudně. Přesto jsem se ani jednu vteřinu nenudil. Za mě jeden z filmových zážitků desetiletí.
S čerty nejsou žerty (1984)
Nejgeniálnější z geniálních pohádek. Takovou pohádku v USA nikdy nenatočí.