Oblíbené filmy (5)
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Pátý díl Harryho Pottera mi příjde ze všech nejlepší. Yates si s tímto filmem určitě hodně pohrál, ale asi mě spíš hodně zaujalo podání v této režii a hlavně jeho děj. Zajimavý a nečekaný děj přidává filmu ještě větší kouzlo, než už je samotný film o filmu. Tomuto snímku bych pod čtyři hvězdičky určitě nedal. Patří mezi mé nejoblíbenější.
Rychle a zběsile (2001)
Rychlí a zběsilí (2009)
Nedotknutelní (2011)
To je Tom a Jerry ne?.. Naprosto stejně jsem zareagoval i já při zaznění melodie. Tak dobře jsem se u filmu ještě nezasmál. Strašně mě nadchlo, jak si z nemohoucího dělal legraci a stařík se tomu smál s ním. Snímek je důkazem toho že lidi nepotřebují zas tak péči o tělo, jako spíše duševní pohodu. Všem moc doporučuji.