Poslední recenze (13)
Slunovrat (2019)
Slušná bramboračka z třetí cenový
Knír (2005)
Hodně povedená lynchovka, s ještě méně nápovědami, než takový Mulholland Dr. Škoda, že Carrera nenatočil víc, zkusím Moliéra na kole)
To (2017)
Asi vlastně trochu lepší Stranger Things, starou verzi jsem neviděl a nejspíš ani nebudu hrotit, třeba poběží v telce)