Recenze (28)
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Jestli to měla být béčková jízda tak...jo to byla. Jestli to mělo poctít béčkové filmy tak...každým slovem a každým babským výkřikem. Jestli jsem se smál a ani chvíli se nenudil...sakra, že jo. Tarantino umí a béčkový horory jsou stoprocentně častým typem filmu jeho sbírek. Geniálně blbé.
Kill Bill 2 (2004)
Jednička více kung-fu, dvojka více spaghetti western, to je jasné. Komentář kprvní části jsem končil slovy - ač jsem to nečekal, bylo to dokonalé, u dvojky to cítim stejně, dokonce si myslím, že byla první část překonána. By te way-Michael Madsen je super frajer a soundtrack je opět vynikající.
Kill Bill (2003)
Úžasná stylová jízda, plná neuvěřitelně dobrých odkazů na skvělé kung-fu filmy, které jsem jako malý sbíral na VHS. Obsah není nijak dokonalý, ale o to u kung-fu neběží. Stačí si připustit trochu té nostalgie k tělu a nechat se unášet skvělou režií, klasicky dobrým tarantinovským soundtrackem a zapamatovávat si nezapomenutelné hlášky. Ač jsem to nečekal, bylo to dokonalé, alespoň pro někdejšího kung-fu fandu.
Podfu(c)k (2000)
Na tomto filmu mě nejvíce bavil Brad Pitt. Děj mi nepřišel až tak geniální a myslím, že se nejedná ani o nic nějak moc originálního. Ritchie se přiblížil Tarantinovskému stylu a to je tenký led. Když někdo s něčím začne je těžké napodobit ho tak, aby byl výsledek na úrovni, ale tady se to v rámci mezí a s přimhouřením oka povedlo.
Sherlock Holmes (2009)
Neuvěřitelně stupidní děj filmu, který byl zachycen v rádobyvtipném scénáři a film natočený tak, aby působil stylově a zaujal. Naprosto zbytečný film, který nemá smysl vidět snad ani jednou. Nechápu, že se mu zde dostalo tak důstojného hodnocení, to, že to natáčel Ritchie ještě neznamená vítězství.
Ošklivka Betty (2006) (seriál)
PŘÍŠERNOST
Tenkrát v Mexiku (2003)
Nechápu proč se to tolika lidem nelíbilo, mě rodriguez dostal a Johnny Depp je nezapomenutelnej. Normálně bych dal asi 4 hvězdy, ale vzhledem k přehnaně nízkému celkovému hodnocení musím přitlačit.
Samotáři (2000)
Jedná se o jeden z nejlepších českých filmů a to nejen kvůli výtečnému scénáři Petra Zelenky. Každý z herců předvádí neuvěřitelný výkon, navíc se jedná o jeden z největších přínosů českému filmu v podobě Ivana Trojana. Takový upřímný pohled na opravdu obyčejné osoby, které chodí po tomto světě. Ve finále ten film není ani tolik komedií jako dramatem. Kvalitní dílo, jehož některé scény a záběry připomínají až nápadně styl Quentina Tarantina v pulp fiction - všiměte si.
Po přečtení spalte (2008)
Výtečná hra s divákem, vážně jsem věřil, že už jde o něco vážného, ale Coeni nakonec opět zasáhli tak, jak to umí jen oni a všechno sedlo tam kam má. Nějtěžší je prostě pochopit ty, kteří se pochopit nedají. Smekám a gratuluji Bradovi za roli, která mu absolutně sedla. Bomba
Cabin Fever (2002)
Moc se mi líbila scéna, kdy všichni oslavovali tou chutnou limonádou a příběh mě taky nějak moc neodradil. myslím, že je to jedna z těch lepších Rothovek.