Recenze (41)
Unbreakable: The Western States 100 (2012)
Chtělo se mi běžet, prostě se mi chtělo!!!
Amazing Spider-Man (2012)
Jako komiksový fanda jsem to prostě vidět musel, ale tak nějak mi teď po skončení filmu není jasné proč jsem se vlastně díval... Škoda, Raimiho spider-man mě nezaujal a Webbův restart taktéž ne, myslím, že by si pavoučí muž zasloužil něco víc :)
Hráči se smrtí (1990)
Nemohu jinak než za 4, pěkný mysteriózní thriller s perfektním nápadem, sice lehce nedotažený, ale je tam Kevin, Julia, Kiefer, William a Oliver... a tu pátou hvězdu za to, že jindy tragický Schumacher se tentokrát hezky vytáhl a udržel mou pozornost od začátku až do konce - pochvala za výborně zvládnuté scény s halucinacemi!
Nespoutaný Django (2012)
První třetina = Tarantino jak se patří, druhá třetina = moc povídání a trošku nuda, ale pak dámy a pánové přichází závěrečná třetina a to si chrochtám zvráceným blahem!!!!
Bournův mýtus (2004)
Pro mě o stupínek níže než Agent bez minulosti, ale i tak příjemně strávené dvě hodiny, které si zaslouží plný počet hvězd. Po zhlédnutí mě napadá snad jen toto: "Kdo by stál o nějakého Bonda, když je tady Damonův Bourne?"
Agent bez minulosti (2002)
Jednoznačně na plný počet, film má přesně ten drive který je třeba na špionáží thriller - o co méně akce o to více atmosféry!
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Počítačovými triky se nešetřilo... u krajinných záběrů to nevadí, tam to pasuje a tvoří dojem pohádkového příběhu, bohužel to trochu zamrzí třeba u skřetů, kteří byli daleko povedenější v LOTR (no vlastně i daleko děsivější) ale i tak musím dát 4 hvězdy protože jsem stejně netrpělivě čekal na každou další scénu abych věděl jak to dopadne :)
Ohnivé vozy (1981)
Komorní drama, které nadchne snad jen sportovní nadšence a běžce, kteří na pozadí dokáží plně prožívat pocity, které hrdinové zažívají na plátně. Pro valnou většinu diváků to bude asi jen další nudný film, který je vlastně ještě navíc britský. Pro mě 4 hvězdy za velmi povedený snímek! Teda vlastně 3 za film a jednu za Iana Holma.
Million Dollar Baby (2004)
Nemám slov...
Total Recall (2012)
Není to krvavé, není tam Arnie a není to Total Recall... Vše pro co je Verhoevenův film tak vyjímečný zde chybí nebo je jen v malé míře a to je špatně. Ne že by to byl špatný film, kdyby se to jmenovalo třeba Action Man tak přihodím hvězdu, ale jinak pouhé tři hvězdy a lehce nadprůměrný film.