Poslední recenze (93)
Australian Survivor (2016) (pořad)
Spoilery: Po té, co nám Nova opět ukázala, jak se to dělat nemá, jsem si říkal, že si zkusím zlepšit náladu v zahraničí a dostal se k S10 Heroes vs Villains a musím říct tak takhle tedy ANO. Geniální řada, skvělé kmenové rady, kde se hráči nebojí hrát, riskovat, užívat si hru a hlavně bojovat o titul posledního přeživšího. Obzvláště v první půli hry jsem měl bradu stále spadlou. S výherkyní souhlasím a moc jsem jí fandil, ač nejvíc si tento titul zasloužil King George, který se ale dost překombinoval. Oblíbení hráči: King George, Queen Hayley, Shonee, Simon, Nina a Liz. A oceňuji i bonusy na youtube.
Opičí muž (2024)
Kdyby se celý film držel tak, jako v první půlce, ve své syrovosti, špíně a zranitelnosti hlavního hrdiny, neměl bych co vytknout. Ano, máme tady klasickou revange story s jednoduchým příběhem, jen na rozdíl od tolikrát zmiňovaného Wicka zde nejde o psa, ale o matku. Vlastně se mi líbily i ty scény v chrámu, ale pak se celý film otočí a ze vší té krásné špíny a bolesti se stane jen cosi plochého a dokonale uhlazeného. Nemluvě o tom, že přerod hlavního hrdiny byl velmi urychlený a nereálný. Škoda. Mohla to být skvělá áčková podívaná. Audio vizuál je ale dokonalý a půl hvězdičky dávám navíc za postavu té drsné ženské businesswoman s ukradenou kabelkou.
Želary (2003)
Po přečtení Jozovy Hanule jsem se musel vrátit k tomuhle filmu, který jsem viděl jedinkrát v životě před lety v kině na střední a musím říct, že tehdy jsem ho nemohl chápat tak, jako dnes. Rozumím, proč chtěl učitel, abychom ho viděli, ale na to jsme byli příliš velká telata a měli jsme k pochopení málo souvislostí. Dnes po letech už ho dokážu ocenit daleko víc.
Poslední deníček (3)
A je to tu
Milý deníčku, dnes je 16.6.2013 a já se dopracoval ke svému tisícímu hodnocení.