Recenze (67)
Piráti (1986)
Super film ! Je to síce pre "hlúpe deti " ale netreba zabúdať že je to natočené pre nich a nie pre superznalcov a superkritikov..proste je to oddychovka a ako taká spĺňa všetky kritériá !
The Onedin Line (1971) (seriál)
Zaujímavosťou je neuvedenie hlavných hrdinov Petera Gilmora medzi učinkujúcimi hore vyššie ani Jessici Benton či Howarda Langa ktorí odohrali všetky diely..Veľmi dobrý britský seriál z prostredia anglickej obchodníckej rodiny..
Win Win (2011)
mám na to len jednu vetu : "tento film má dušu" takže 5
Vekslák aneb Staré zlaté časy (1994)
Ja neviem, až také strašné to zas nie je..myslím že mnohý to hodnotia až moc prísne aj ked žiadna sláva to taktiež nie je..
Sám doma (1990)
podla mňa brilantná komédia..treba vidieť !
Majestic (2001)
Jim Carrey v úlohe ktorú by som od neho moc nečakal, ale sadlo mu to a je to fajn film..
Nelítostný souboj (1995)
Záverečná scéna ukazuje nedokonalosť tohto snímku,ktorý síce drží v napätí,ale je to zjavne prehnané..
Austrálie (2008)
Tu sa skôr prikláňam k Pomovi ako Golfistovi...Fiasko by som to síce nenazval ale je to akési celé "čudné",aspoň taký som mal pocit a nie pocit ked vstanete od filmu a ste radi že ste strávili príjemnú chvíľku.Ale je to kdesi na hranici,takže ťažko je mi presne určiť..
Babylon A.D. (2008)
pokial by som nechápal tento film tak,že je tu posolstvo lásky pre ľudí aby naša matička zem neskončila zničená kvôli "kreténom" našej doby a podáva to režisér práve pre určitú skupinu ľudí, čo takéto násilie "žerie" ako bonbonieru,musel by som dať odpad, ale ako zvestovateľa dobra pre nenapraviteľných je to vinikajúce !! a možno by som mal dať 4*..
Královna Alžběta: Zlatý věk (2007)
už to bolo horšie ako "jednotka" ale dal som 4* napriek tomu..u mňa je to v pohode..